Gyakran ismételt kérdések a rendelésekkel kapcsolatban
Megrendelések és fizetések
Milyen fizetéseket fogad el?
Fizethet online fizetési kapun keresztül, banki átutalással, vagy utánvéttel küldjük Önnek a megrendelést.
Milyen szolgáltatáson keresztül kapom meg a rendelést?
VA Packeta szolgálattal címre vagy akár a Packeta átvevőhelyen veheti át a csomagot.
Utánvéttel nem tudok választani. Miért van ez?
Egyes termékeknél nem választható az utánvétes fizetés, mert romlandó termékekről van szó, mint például a kombucha, az NMN vagy bizonyos típusú probiotikumok. Ha a küldeményt nem fogadják el, a termékek leértékelődnek a hozzánk való hosszú visszaszállítással.
Miért nem választhatom címre vagy kiadási pontra a szállítást?
A Packeta a kiadási pontra maximálisan 5 kg-mos csomagot szállít, nem haladthatja meg. A címre maximálisan 10 kg-mos lehet. Ha a rendelés súlya meghaladja az 5 kg-ot, akkor a házhoz szállítást kell választani vagy DPD futárszolgálatot.
A fizetést online fizetési átjárón keresztül választottam, de nem töltődött be.
Ha a rendszer nem irányítja át a fizetési átjáróhoz, csak írjon nekünk, e-mailben vagy hívjon telefonon, és újra elküldjük a fizetési átjáró linkjét. Nem kell lemondani a rendelést.
Hozzáadhatok terméket a rendelésemhez, ha már elküldtem a rendelést?
Ha a rendelést még nem fizeti ki, a termék hozzáadható. Ellenkező esetben sajnos a rendelésbe már nem lehet beleavatkozni, mert automatikusan jön a számla.
Lehet utólag kedvezményt adni a rendelésemhez?
Igen, de csak akkor, ha a rendelést még nem fizették ki. A kifizetett rendelésen már nem módosíthatjuk, mert a rendszer számlát készít.
Mely országokba küldi az árut, és hogyan lehet ilyen megrendelést létrehozni?
Megrendeléseket az EU összes országába küldünk. Ha Csehországon, Szlovákián vagy Magyarországon kívül szeretne rendelni, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@brainmarket.hu címen. Kérlek írd meg e-mailben, hogy mit szeretnél a megrendelésnél. A kolléga elkészíti a rendelést, megtudja a konkrét szállítási árat és elküldi a fizetési utasításokat.
Az első vásárlásnál nem kaptam kedvezményt. Mi a tehendő?
Javasoljuk, hogy először ellenőrizze a beérkező levelek Spam mappáját. Előfordulhat, hogy a kedvezmény pont oda esik. Ha nincs is ott, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk FB-támogatáson, e-mailben vagy telefonon. Ha a rendelés már nem kerül kifizetésre, szívesen levonjuk a rendelésből származó kedvezményt.
Reklamáció
Törött áru érkezett. Mi a tehendő?
Ha kicsomagolta a rendelést, és úgy találta, hogy az egyik termék sérült, kérjük, készítsen képet a dobozban lévő termékekről, és küldje el nekünk a képeket közvetlenül az info@brainmarket.hu e-mail címre. Alternatív megoldásként töltse ki a reklamációs űrlapot, amely itt található: https://www.brainmarket.hu/panaszok-es-aruk-visszakuldese/. . Kollégánk felhívja Önt az egyeztetés céljából.
A fuvarozótól történő kézbesítés során a rendelés láthatóan sérült. Hogyan kell továbblépnem?
Ha a küldemény átvételekor észreveszi, hogy a csomag sérült, egyszerűen ne vegye át. A fuvarozó visszaküldi nekünk a rendelést, és ezt követően reklamálhatunk. Természetesen azonnal küldjük Önnek az új rendelést.
Mi az a szállítmánybiztosítás?
Ha a megrendelésben csomagbiztosítást választ, az azt jelenti, hogy a csomag elvesztése esetén a fuvarozó azonnal új árut küld. Nem kell várni a szolgáltató megjegyzésére, és az egész folyamat sokkal gyorsabb.
Nem kaptam meg a rendelést. Hogyan kell továbblépnem?
Ha még mindig nem kapta meg megrendelését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és mi a lehető leghamarabb megtudjuk, hol található a csomag. Lehet, hogy a csomag megsérült vagy elveszett a szállítás során.
A kapott rendelés más terméket tartalmaz, mint amit rendeltem.
Ha a kiszállított rendelés a megrendelésben feltüntetettől eltérő típusú árut tartalmaz, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. A csomagolás során kiderítjük, mi történt, és ha hibát találunk, gondoskodunk a megfelelő termék mielőbbi kiküldéséről.
Üzlet - Kézbesítési pont
Vásárolhatok termékeket az e-shopból közvetlenül az üzletben?
Nem, mivel nincs üzletünk. De válaszhatja a Packeta átvevőhelyet.
Mikor vehetem át a rendelést személyes átvételi lehetőséggel?
A személyes átvétel általában a megrendelés elkészítését követő 2-3-dik napon belül elérhető a átvevőhelyen. Mindenesetre kérjük, mindig várja meg a visszaigazoló e-mailt vagy SMS-t arról, hogy a küldemény készen áll az átvételre.
További kérdések
A rendelés egyes tételei nem adhatók le a kedvezményes kód használatával. Miért?
Ha valamelyik termékből nem von le kedvezményt, az azért van, mert a termék már akciós áron van. Az akciós kód ilyen termékre nem vonatkozik. Ha más probléma adódik a kód alkalmazásával, ne habozzon kapcsolatba lépni FB vagy e-mailben, telefonos ügyfélszolgálatunkkal.
Elfogadsz benefit kártyákat?
Benefit kártyát sajnos nem fogadunk el.