Panaszok és áruk visszaküldése

Termékvisszaküldés és reklamáció

 

Ha szeretné visszaküldeni a csomagot, vagy reklamációt szeretne intézni, kérjük, használja az alábbi űrlapot. Ha nem tudja, mit tegyen, írjon nekünk a info@brainmarket.hu címre, vagy hívjon minket a következő számon: +36 1 848 0673.

Űrlap kitöltése

Hogy csinálja ezt?

Töltse ki a szükséges adatokat a megfelelő űrlapon, megadva a reklamáció vagy visszaküldés okát. Az űrlap elküldése után megerősítő e-mailt kap a további lépésekkel és szükséges utasításokkal.
2
Csomagolja be a terméket
Gondosan csomagolja vissza a terméket az eredeti csomagolásba vagy más megfelelő csomagolásba, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. Győződjön meg róla, hogy a csomagolás biztonságos és tartós. Ha törött termékről van szó, például egy pohárról, válassza a "saját" szállítási lehetőséget, és csak fényképeket küldjön nekünk. Nem kell nekünk törött cserepeket küldenie szerencséért. :-)
3
Küldje el nekünk a terméket
Várja meg, amíg a futár felveszi a csomagot az Ön által megadott címen, vagy vigye el egy Packeta pontra (az Ön választása szerint). Az elküldött csomagnak helyes címmel kell rendelkeznie, amelyet az e-shoptól kapott. Őrizze meg a feladási bizonylatot, mint a termék visszaküldésének igazolását, és a csomag nyomon követéséhez.
4
Várjon a pénz visszatérítésére
A visszaküldött termék kézhezvétele és ellenőrzése után az e-shop tájékoztatja Önt a reklamáció vagy visszaküldés elfogadásáról. A pénz visszatérítése néhány napig tarthat, általában nem hosszabb, mint 14 nap. A pénzt arra a számlára kapja vissza, amelyről eredetileg fizetett a termékért.
Icon
98%-os elégedettség
a reklamációk kezelésével
Icon
A reklamációk 97%-át 10 napon belül megoldjuk
Igyekszünk gyorsak lenni
Icon
Prémium ügyfélszolgálat
Fontosak vagytok nekünk
Icon
30 nap a termék visszaküldésére
Van időd alaposan átgondolni
Icon
A visszaküldés költségét mi fizetjük
És ezt mindig

Termékvisszaküldési és reklamációs űrlapok

 

Szállítási lehetőségek

GLS
Több információ Kevesebb információ

A futár az Ön által választott címre érkezik a csomagért, és hozza magával a szállítási címkét is. Önnek csak be kell csomagolnia a csomagot és átadnia a futárnak. Az űrlapon kiválaszthatja, hogy mikor vegye fel a futár a csomagot.

Packeta
Több információ Kevesebb információ

Vigye el a becsomagolt küldeményt bármelyik Packeta pontra, ahol átveszik a csomagot és elküldik nekünk.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan reklamálhatok vagy küldhetek vissza terméket?

A reklamációs és visszaküldési űrlapon keresztül, e-mailben a info@brainmarket.hu címen, vagy személyesen az üzletben.

Mennyi időm van a termék visszaküldésére?

A termék visszaküldésére 30 nap áll rendelkezésre a csomag átvételétől számítva.

Ki viseli a termék visszaküldésének költségeit?

A GLS-en vagy Packeta keresztüli szállítás költségeit mi álljuk. Ha más cégen keresztül szeretné küldeni, megteheti, de ebben az esetben Ön viseli a költségeket, és kérjük, hogy a csomagot a Cihelní 3286, Ostrava 702 00 címre küldje. Ilyen esetben kérjük, küldje el nekünk a nyomkövető számot is.

Hogyan csomagoljam be a terméket a visszaküldéshez?

Kérjük, megfelelően csomagolja be a terméket, hogy a küldemény ne sérüljön meg a visszaúton. Ha szükséges, biztosítsa a tartalmat megfelelő csomagolóanyaggal, hogy a termék minden részével együtt megfelelően védve legyen a szállítás külső hatásaitól. Készítsen fényképeket a termékről csomagolás előtt és közben. Tartsa meg ezeket arra az esetre, ha a küldemény sérülten érkezne meg.

Mikor kapom vissza a pénzemet?

A pénzt legkésőbb a termék átvételétől számított 14 napon belül jóváírjuk. Azonban általában hamarabb meg tudjuk oldani.

Mit tegyek, ha nem kapok megerősítő e-mailt az űrlap elküldése után?

Írjon nekünk az info@brainmarket.hu címre vagy hívjon minket a következő számon: +36 1 848 0673.