Panaszok és áruk visszaküldése
Termékvisszaküldés és reklamáció
Ha szeretné visszaküldeni a csomagot, vagy reklamációt szeretne intézni, kérjük, használja az alábbi űrlapot. Ha nem tudja, mit tegyen, írjon nekünk a info@brainmarket.hu címre, vagy hívjon minket a következő számon: +36 1 848 0673.
Hogy csinálja ezt?
Termékvisszaküldési és reklamációs űrlapok
Szállítási lehetőségek
A futár az Ön által választott címre érkezik a csomagért, és hozza magával a szállítási címkét is. Önnek csak be kell csomagolnia a csomagot és átadnia a futárnak. Az űrlapon kiválaszthatja, hogy mikor vegye fel a futár a csomagot.
Vigye el a becsomagolt küldeményt bármelyik Packeta pontra, ahol átveszik a csomagot és elküldik nekünk.
Gyakran ismételt kérdések
A reklamációs és visszaküldési űrlapon keresztül, e-mailben a info@brainmarket.hu címen, vagy személyesen az üzletben.
A termék visszaküldésére 30 nap áll rendelkezésre a csomag átvételétől számítva.
A GLS-en vagy Packeta keresztüli szállítás költségeit mi álljuk. Ha más cégen keresztül szeretné küldeni, megteheti, de ebben az esetben Ön viseli a költségeket, és kérjük, hogy a csomagot a Cihelní 3286, Ostrava 702 00 címre küldje. Ilyen esetben kérjük, küldje el nekünk a nyomkövető számot is.
Kérjük, megfelelően csomagolja be a terméket, hogy a küldemény ne sérüljön meg a visszaúton. Ha szükséges, biztosítsa a tartalmat megfelelő csomagolóanyaggal, hogy a termék minden részével együtt megfelelően védve legyen a szállítás külső hatásaitól. Készítsen fényképeket a termékről csomagolás előtt és közben. Tartsa meg ezeket arra az esetre, ha a küldemény sérülten érkezne meg.
A pénzt legkésőbb a termék átvételétől számított 14 napon belül jóváírjuk. Azonban általában hamarabb meg tudjuk oldani.
Írjon nekünk az info@brainmarket.hu címre vagy hívjon minket a következő számon: +36 1 848 0673.