URTEKRAM, Roll-on dezodor MEN 50ml BIO

Kód: 1300
3 220 Ft
Raktáron (>5 db)

Az Urtekram MEN gördülő dezodor pontosan a férfiak bőréhez igazodik. Aloe vera vagy baobab kivonatokat tartalmaz, és hialuronsavval dúsított. A cinknek köszönhetően megakadályozza a verejték lebomlását és kellemetlen szagát.

Részletes információ

Gyors szállítás
Gyors szállítás
Valóban raktáron vannak a termékek.
Professzionális tanácsadás
Professzionális tanácsadás
Tapasztaltak vagyunk. Szívesen adunk tanácsot!
Teszteljük azt, amit árulunk
Teszteljük azt, amit árulunk
A termékek magas minőségét ellenőrizzük.
Ingyenes szállítás
Ingyenes szállítás
23 000 Ft feletti vásárlás esetén.

Termék részletes leírása

A shea vaj jojobaolaj részarányával gondoskodik a dezodorról, és csodálatosan puhává teszi a hónalj bőrét. A hatóanyagoknak köszönhetően a dezodor megakadályozza az izzadság lebomlását és antibakteriális hatású, így védi a hónaljat a nem kívánt szagtól. A kompozíció baobab és édesgyökér kivonatokkal gazdagodik, amelyek a túlzott izzadás ellen hatnak. Ugyanakkor a dezodor finoman illatja a bőrt a boróka fás illatával. Többek között Aloe vera kivonattal is gazdagítják, amely megakadályozza az irritációt és a hialuronsavval, a shea vajjal és a jojoba- vagy mandulaolajjal együtt szépen megpuhítja a bőrt és megvédi a szükséges hidratáció elvesztésétől.

Hozzávalók:

Aqua, Aloe Barbadensis levélkivonat1), trietil-citrát, Prunus Amygdalus Dulcis olaj1), poligliceril-3-dicitrát / sztearát, glicerin2), Butyrospermum Parkii vaj1), Zea Mays keményítő1), cink-ricinolaktin-gyanta, gliceramond 1), Adansonia Digitata gyümölcs kivonat1), nátrium-hialuronát, hexapeptid-11, parfum1), Magnolia Officinalis kéreg kivonat, xantángumi, tokoferol, béta-szitoszterin, szkvalén, limonén, linalool 1) biogazdálkodás, 2) szerves összetevők felhasználásával készült

Az Urtekram márkáról:

Az egész 1972-ben, Dániában, Koppenhágában kezdődött, amikor a tömegtermelés még mindig népszerű volt, de a környezetvédők már kezdték a sarkokat tolni. Lisbeth és Ronnie egy kis gyógynövényboltot alapítottak: öko, organikus, természetes. Az idők folyamán organikus szemléletük hírneve kezdett terjedni az öko-rajongók csoportján kívül, és létrejött az URTEKRAM márka. A vállalat növekedett, fejlődött, új folyamatokat és termékeket fejlesztett ki. Jelenleg évente 80-100 új terméket fejlesztenek ki, és továbbra is szenvedélyük és kiteljesedésük van 1972-ben - a természet legnagyobb tiszteletben tartása mellett és fenntartható módon.

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki: